Intervju eksklusive me Irfan Jakupin

Ne ketë javë e kemi portjerin e Fortunes, Irfan Jakubin musafir dhe intervista u zhvilluar mas ndeshjes kunder Årvoll.

Mirëdita Irfan. Urime fitoren. Ti ne pjes te par u lendove, si esthë forma? «Faliminderit për ftesen dhe mundsin për te shprehur mendimet e mia ne ketë intervist. Jemi shumë te kenaqur me lojen dhe me nji rrezultat te mirë sot. Po e vertet eshtë, u lendova ne pjes te parë mbas nji aksidenti me nji lojtar te kundershtarit. Forma eshtë mirë dhe jam i gatëshem për ndeshjen e javes te premten».

Shumë mirë. Irfan, kur keni ndegjuar ju per klubin Fortuna, dhe qkatë terheq të behesh lojtar i klubit? «Per klubin Fortuna unë kam ndegjuar prej fillimit si u formua klubi dhe jam inkuadruar ditet e para te formimit. Me terheq gjitqka, po me se shumti si jemi 100% shqiptar. Nuk kemi lojtar prej seciles ras si do ekipe tjeter. Ne jemi reprezentues e të gjithë shqiptarve ne Oslo dhe kjo me ka terheq shumë».

Sa lojtar i ke njoft ne ekip para se te inkuadrohesh? «Une para se te regjistrohem ne klubin tim as njo lojtar nuk e kam njoft. Tasht kamë berë shumë shokë dhe eshtë nji atmosferë fantazi ne klub. Kemi hajgare, jemi të gjithë shokë dhe eshtë nji harmoni shumë e mirë».

Qka ju ofron juve lojtarve klubi Fortuna? «Ma së pari një shoqni shumë te mirë. E dyta eshtë nji aren sportive për të gjithë shqiptaret».

Sa keni sukses ju me lojen e juaj si ekip? «Me lojen unë personaisht jam shumë i knaqt dhe kemi sukses shembullor. Rezultatet e fundit e tregojn ketë».

Qfar fjalë keni për trajnerin Hazizin? «Jam shumë i kënaqur me trajnerin Hazizin dhe kjo e ka lu nji rolë kur u inkuadroha ne klub. Na jepë vullnet dhe besim si gjithëqka eshtë e mendur, vetem te punojm sa ka nevoj. Hazizi ka respekt shumë prej te gjithë lojtarve».

Irfan, ne fund te intervistet, deshiron te pershendes najkon? «Sigurisht, dhe me se pari e pershendes stafin e juaj dhe organizatoret e kesaj webfaqe. Jemi të lumtur për punen dhe angazhimin e juaj. Ne vazhdim kam deshir te pershendes trajnerin Hazizin, sponzoret e klubit dhe shikuest si gjithëmon janë me ne. Dhe ne fund e kam nji propozim për të gjithë shqiptaret ne Osllo: Ejani dhe shikoni Fortunen. Keni mundsi të takoni popullin e jua, të beni shokë dhe të shifni futboll te bukur. Faliminderit».

Om tifozatfortunes

Vend takimi për Tifozat e ekipit Fortuna FK Oslo
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Intervju eksklusive me Irfan Jakupin

  1. Vedati sier:

    Shumë mirë. Vetem vazhdoni. Do ta publikoj ket ne webfaqe temë.

  2. Tifozi i Fortunes sier:

    Irfan, ti je gollman i mire dhe e ndez atmosferen.
    Je nr.1. Tifozat e Fortunes ty te dojne shume.
    Veq vazhdo keshtu.
    Pershendetje.

Legg igjen en kommentar

